Voice
お客様の声
Voice
お客様の声
-
佐藤達明2026-05-22Google Mapからの情報で選択し、初めてお邪魔し、ランチをいただきました ランチメニューからAランチ(バターチキンカレーを選択)とし、ナンをチーズナンにしてお願いしました チーズナン、バターチキンカレー...Google Mapからの情報で選択し、初めてお邪魔し、ランチをいただきました
ランチメニューからAランチ(バターチキンカレーを選択)とし、ナンをチーズナンにしてお願いしました
チーズナン、バターチキンカレー共に期待どおり美味しくて、また来たいなと思いました
ちなみにAセットは税抜きで¥950、プレーンナンをチーズナンに変更するとプラス¥400になります (Translated by Google) I chose this restaurant based on information from Google Maps and visited for the first time, where I had lunch.
I ordered the A Lunch (butter chicken curry) from the lunch menu and requested cheese naan instead of plain naan.
Both the cheese naan and butter chicken curry were delicious, just as I expected, and I would like to come back again.
Incidentally, the A set is ¥950 excluding tax, and changing the plain naan to cheese naan costs an additional ¥400.
-
下林美咲2026-04-15
-
ヒロ2026-03-27ランチセット食べました ナンがカリもちで美味しかったです ライスはちょっと少ないような… オススメはナンですね (Translated by Google) I had the lunch set. The naan was crispy and chewy and delicious. T...ランチセット食べました
ナンがカリもちで美味しかったです
ライスはちょっと少ないような…
オススメはナンですね (Translated by Google) I had the lunch set.
The naan was crispy and chewy and delicious.
The rice portion was a little small though...
I recommend the naan.
-
杜鬨弥太郎2026-02-27ネパールカレーらしぃです 味は素晴らしぃ! 世界共通、カレーは裏切りません☺️ セットだと「ナン」か「ごはん」の選択も🉑 辛さを増すチリパウダーもありますけど、これは少しでかなりの辛さになるので使用時は...ネパールカレーらしぃです
味は素晴らしぃ!
世界共通、カレーは裏切りません☺️
セットだと「ナン」か「ごはん」の選択も🉑
辛さを増すチリパウダーもありますけど、これは少しでかなりの辛さになるので使用時はご注意を
セットも充実、一品料理もいっぱいある
店内もオシャレで広々
駐車場も広いので助かります
でもお店は入ってから奥にあるので初めてだと「?」になる(かも)
飲み放題のプランもありましたよー (Translated by Google) It's Nepalese curry.
The flavor is amazing!
Curry is universal, and it never disappoints. ☺️
You can choose between naan or rice with the set meal. 🉑
They also offer chili powder to increase the spiciness, but even a little goes a long way, so be careful when using it.
They have a wide variety of set meals and a la carte dishes.
The interior is stylish and spacious.
The parking lot is also spacious, which is helpful.
However, the restaurant is located at the back, so it might be a bit confusing for first-time visitors.
They also offer an all-you-can-drink plan.
-
なつみ2026-01-24本格的なビリヤニが食べれて感動しました。 ライタもついていて大満足です。また食べに行きたいです。 (Translated by Google) I was impressed to be able to eat authentic biryani. It also came with a raita...本格的なビリヤニが食べれて感動しました。
ライタもついていて大満足です。また食べに行きたいです。 (Translated by Google) I was impressed to be able to eat authentic biryani. It also came with a raita, so I was very satisfied. I'd like to go back and eat there again.
-
ゆかこ2026-01-20カレーおいしかったです。 ナンが大きかったーーーー!!! チャイも美味♡ (Translated by Google) The curry was delicious. The naan was huge!!! The chai was also delicious ♡カレーおいしかったです。
ナンが大きかったーーーー!!!
チャイも美味♡ (Translated by Google) The curry was delicious. The naan was huge!!! The chai was also delicious ♡
-
h r y2026-01-17駐車場広いです お支払いペイペイ、d払い 使えます スパイスサイドメニューが 多く、選ぶのが楽しいです スパイスライスや クミンライスがあり 普通のライスを選ぶより おいしいのでオススメします (単品購入に...駐車場広いです
お支払いペイペイ、d払い
使えます
スパイスサイドメニューが
多く、選ぶのが楽しいです
スパイスライスや
クミンライスがあり
普通のライスを選ぶより
おいしいのでオススメします
(単品購入になってしまいますが) (Translated by Google) The parking lot is spacious.
Payment methods include PayPay and d-payment.
The spicy side dishes are varied, making it fun to choose. They offer spiced rice and cumin rice, which are delicious compared to regular rice, so I recommend them.
(Although they are sold separately.)
-
George Obagi2026-01-07個人的にはネパールカレーより、インドカレーの方が好きなので、ちょっと物足りないですが、いい雰囲気でGoodです。 五泉にはいいお店がいっぱいあるな〜。 (Translated by Google) Personally, I prefer Indian ...個人的にはネパールカレーより、インドカレーの方が好きなので、ちょっと物足りないですが、いい雰囲気でGoodです。
五泉にはいいお店がいっぱいあるな〜。 (Translated by Google) Personally, I prefer Indian curry to Nepalese curry, so it was a little disappointing, but the atmosphere was nice. There are so many great restaurants in Gosen.
-
マサ2026-01-01
-
Ken m2025-11-04
-
まつなみ2025-11-04大好きなビリヤニはおこげが多いのが残念😢 カレーの種類と席数多。 (Translated by Google) My favorite biryani was a bit burnt, which was a shame 😢 They have a wide variety of curries and plenty of seat...大好きなビリヤニはおこげが多いのが残念😢
カレーの種類と席数多。 (Translated by Google) My favorite biryani was a bit burnt, which was a shame 😢
They have a wide variety of curries and plenty of seating.
-
穂波2025-11-01ランチにAセットの本日の野菜カレー、ロティを頂きました 新潟県内でロティを食べられるお店が中々無く、ドライブがてら訪問 ロティは全粒粉の香りが良く、厚みも絶妙でほのかな甘みもあり美味しかったです 野...ランチにAセットの本日の野菜カレー、ロティを頂きました
新潟県内でロティを食べられるお店が中々無く、ドライブがてら訪問
ロティは全粒粉の香りが良く、厚みも絶妙でほのかな甘みもあり美味しかったです
野菜カレーはガボチャや豆か入っていて旨みのあるスパイシーで食べやすい
お店の雰囲気も良く、また訪問したいです (Translated by Google) For lunch, I had the A Set, which included today's vegetable curry and roti.
Roti is hard to find in Niigata Prefecture, so I decided to stop by while on a drive.
The roti had a lovely whole-wheat aroma, was perfectly thick, and had a subtle sweetness.
The vegetable curry, made with pumpkin and beans, was delicious, spicy, and easy to eat.
The restaurant's atmosphere was great, and I'd love to return.
-
あにまる2025-10-02安田のとんかつ屋目的で来ましたが、生憎臨時休みで、何処に食べに行こうかと考えたていたところ、前にTV番組のまるどりUPで紹介していたカレー屋さんを思い出して食べに行きました。 お昼を大分過ぎていたので、...安田のとんかつ屋目的で来ましたが、生憎臨時休みで、何処に食べに行こうかと考えたていたところ、前にTV番組のまるどりUPで紹介していたカレー屋さんを思い出して食べに行きました。
お昼を大分過ぎていたので、中休みになっていないか心配でしたが、Googleが紹介していた営業時間が少し違っていて食べる事ができました。
店内は白とパステルカラー調で女の子受けしそうな内装でした。
セットメニューがお得みたいなので、壁に貼っていたボークカレーセットのナンを妻はランチのAセット(チキンバター)のナンを注文しました。
壁に貼っていたホルモン焼きが気になり追加で注文しました。
カレーの辛さは3段階で選べて、1番辛くないものと妻は真ん中の辛さを選びました。
ポークカレーは大きな豚バラ肉がゴロゴロ入っていて食べ応えがあり、1番辛くないカレーでしたがスパイスは効いていて自分的には少し辛かったです。
ナンは大きくて焼き目がカリッとして美味しかったです。
後で注文したホルモン焼きは癖がなくて、丁度よい味付けで美味しかったです。
口の中のカレーの辛さを中和するのに箸が進みました。
夜はお酒を飲める洋風な居酒屋さんの様になるのかなと見た感じ思いました。
今回食べたホルモン焼きをツマミで飲んでみたいと思いました。
再訪問、ポークチョップセットとカリカリホルモンを食べました。
カリカリホルモンが癖がなく、ボリュームがあって嬉しかったです。 (Translated by Google) We came to Yasuda intending to go to a tonkatsu (pork cutlet) restaurant, but unfortunately it was closed. While wondering where to eat, I remembered a curry restaurant that had been featured on the TV program "Marudori UP," so we went there.
It was well past lunchtime, so I was worried they might be closed for their midday break, but the opening hours listed on Google were slightly different, so we were able to eat.
The interior was decorated in white and pastel colors, the kind of decor that would appeal to women.
The set menus seemed like a good deal, so I ordered the pork curry set with naan (as advertised on the wall), and my wife ordered the A set (chicken butter) with naan.
I was also intrigued by the grilled offal advertised on the wall, so we ordered that as well.
The curry spiciness could be chosen from three levels; I chose the mildest, and my wife chose the medium level.
The pork curry had large chunks of pork belly and was very satisfying. Even though it was the mildest curry, the spices were quite strong, and for me, it was a little spicy.
The naan was large, crispy on the outside, and delicious.
The grilled offal I ordered later was delicious, with no unpleasant taste and just the right seasoning.
It helped neutralize the spiciness of the curry in my mouth, and I couldn't stop eating it.
From what I could see, it seems like it becomes a Western-style izakaya (Japanese pub) where you can drink alcohol in the evening.
I'd like to try the grilled offal I had this time as a snack with a drink.
I revisited and had the pork chop set and crispy offal.
The crispy offal had no unpleasant taste and was generously portioned, which I was happy about.
-
高橋亘2025-09-27日本人の口に合う本格Carry!メニューも豊富で美味しい! (Translated by Google) Authentic curry that suits Japanese tastes! The menu is extensive and delicious!日本人の口に合う本格Carry!メニューも豊富で美味しい! (Translated by Google) Authentic curry that suits Japanese tastes! The menu is extensive and delicious!
-
鈴木勝博2025-09-16
-
おらふ2025-08-16
-
nekokami2025-07-27昔からのソウルフード揚げもの、もう一つの店で推してます。なじみ顔なのか照れ隠しか、五泉店では商品展開が憚られるのでしょう、スタッフ全員で試行錯誤し納得した上でのサービス方法のようで田舎の評判は伝播...昔からのソウルフード揚げもの、もう一つの店で推してます。なじみ顔なのか照れ隠しか、五泉店では商品展開が憚られるのでしょう、スタッフ全員で試行錯誤し納得した上でのサービス方法のようで田舎の評判は伝播も速い。五泉市の飲食業界に一石を投じた面々が集い営まれているお店なので辛党の方は赴きご覧あれ。 (Translated by Google) Another shop is promoting fried foods, a traditional soul food. Perhaps because they are familiar with the dish or are embarrassed, the Gosen shop is hesitant to offer it, but it seems that the staff have tried and tested it and are satisfied with the service method, and the reputation in the countryside is spreading quickly. This shop is run by people who have made a big impact on the food and beverage industry in Gosen City, so if you like spicy food, please come and check it out.
-
yoggy hide2025-06-01おいしかった(^-^)/ (Translated by Google) It was delicious (^-^)/おいしかった(^-^)/ (Translated by Google) It was delicious (^-^)/
-
とこけしひょっとこ2025-05-08美味しかったです。 (Translated by Google) It was delicious.美味しかったです。 (Translated by Google) It was delicious.
-
H H2025-03-02ライスが日本米なことだけが残念… あとは完璧。おいしいです (Translated by Google) The only thing I regret is that the rice is Japanese rice...Other than that it's perfect. It's delicious.ライスが日本米なことだけが残念… あとは完璧。おいしいです (Translated by Google) The only thing I regret is that the rice is Japanese rice...Other than that it's perfect. It's delicious.
-
飯岡久仁子2025-02-26広くて天井が高く開放感ある店内はソファ席も多く、お子さん用の椅子やお子様向け メニューもあり子連れママさんにもおススメです☆ 初めて食べたネパール料理は優しいお味でした❣️ また行きたいです☆全粒粉のナン...広くて天井が高く開放感ある店内はソファ席も多く、お子さん用の椅子やお子様向け
メニューもあり子連れママさんにもおススメです☆
初めて食べたネパール料理は優しいお味でした❣️
また行きたいです☆全粒粉のナンが香ばしくおススメです☆ごちそうさまでした😋 (Translated by Google) The spacious, high-ceilinged restaurant has plenty of sofa seating, and there are even chairs and menus for children, making it a great place for moms with children. ☆
My first time eating Nepalese food, it was deliciously mild!❣️
I'd love to go again!☆ The whole-wheat naan was fragrant and highly recommended!☆ Thank you for the meal!😋
-
Ma Katoh2024-12-13駐車場の場所が分かりにくい (Translated by Google) Parking is difficult to find駐車場の場所が分かりにくい (Translated by Google) Parking is difficult to find
-
佐野政三(まっちゃ)2024-11-17野菜カレーが美味しかったです。大根が美味かったです。五泉のレンコンを目でも分かり易い大きさだと嬉しく思いました。 (Translated by Google) The vegetable curry was delicious. The daikon radish was espe...野菜カレーが美味しかったです。大根が美味かったです。五泉のレンコンを目でも分かり易い大きさだと嬉しく思いました。 (Translated by Google) The vegetable curry was delicious. The daikon radish was especially tasty. I was happy that the lotus root from Gosen was cut into easily recognizable pieces.
-
熊田森2024-11-02
-
マシャリキ2024-10-09キレイな店内で料理も美味。 選べるカレーにマトンがあると嬉しいです。 R7/1/22再訪。マトンカレーセットを注文。マトンがゴロゴロ入っていて食べごたえあり、美味しかったです。 (Translated by Google) The r...キレイな店内で料理も美味。
選べるカレーにマトンがあると嬉しいです。
R7/1/22再訪。マトンカレーセットを注文。マトンがゴロゴロ入っていて食べごたえあり、美味しかったです。 (Translated by Google) The restaurant is beautiful and the food is delicious.
I'm glad they have mutton in the curry options.
I visited again on January 22, 2020. I ordered the mutton curry set. It was delicious, with chunks of mutton in it, and very filling.
-
grade 92024-09-17道路から少し奥まったところにあるので、GoogleMapのナビを頼りに行くと迷います。 ガソリンスタンドのENEOSの真向かい(画像①)から入るとスムーズです。 こちらのお店のナンは食感が軽いので思ったより食べられ...道路から少し奥まったところにあるので、GoogleMapのナビを頼りに行くと迷います。
ガソリンスタンドのENEOSの真向かい(画像①)から入るとスムーズです。
こちらのお店のナンは食感が軽いので思ったより食べられます。
バターチキンカレーとラッシーがとても美味しくてクセになりそうです。
近くに寄った際はまた食べに行きたいと思います。 (Translated by Google) It's set back a little from the road, so you'll get lost if you rely on Google Maps navigation.
It's easier to enter from directly across from the ENEOS gas station (image ①).
The naan at this restaurant has a light texture, so you can eat more than you might expect.
The butter chicken curry and lassi are incredibly delicious and addictive.
I'd like to go back and eat there again when I'm in the area.
-
岡音高次2024-09-14
-
修2024-09-12
-
大将2024-09-04平日のランチで伺いました。初見でしたので場所が少しわかりにくかったです💦お昼時に伺ったので店内は賑わっていました。Bセットでキーマカレーと、Cセットでバターチキンカレーをオーダー。ドリンクはラッシーで...平日のランチで伺いました。初見でしたので場所が少しわかりにくかったです💦お昼時に伺ったので店内は賑わっていました。Bセットでキーマカレーと、Cセットでバターチキンカレーをオーダー。ドリンクはラッシーで。Cセットのナンをチーズナンに変更。プレーンナンはなかなかの大きさ💦チーズナンはズッシリとした感じでチーズがたっぷり🧀チーズナンはカレーを付けなくてもかなり美味しかった😋赤ワインに合いそう🍷バターチキンカレーは辛すぎず食べやすくてかなり美味しかったです🍛 キーマカレーは自分的には少しクセがあったかな〜と。野菜カレーはスパイシーで美味しかった🍛タンドリーチキンは骨が無く、少しスパイシーでとても美味しかった😋ラッシーは今まで飲んだ事のあるラッシーとは少し違って、なんだろ。。。少しスパイシー?みたいなさっぱりとした甘々じゃないラッシー。むしろこっちのラッシーの方が好きかな。 BセットもCセットも凄いボリューム👏✨超お腹いっぱい😋ごちそうさまでした😊 (Translated by Google) I visited for lunch on a weekday. It was my first time, so it was a little hard to find. 💦 It was lunchtime, so the restaurant was busy. I ordered keema curry with the B set and butter chicken curry with the C set. I also chose lassi for my drink. I swapped the naan for cheese naan in the C set. The plain naan was quite large. 💦 The cheese naan was heavy and packed with cheese. 🧀 The cheese naan was delicious even without the curry. 😋 It seems to go well with red wine. 🍷 The butter chicken curry was not too spicy and was easy to eat. 🍛 The keema curry was a bit on the strong side for me. The vegetable curry was spicy and delicious. 🍛 The tandoori chicken was boneless, slightly spicy, and very delicious. 😋 The lassi was a little different from the lassi I've had before. It was, I don't know... a little spicy? It was refreshing and not too sweet. I actually prefer this lassi. Both the B and C sets were incredibly filling👏✨ I was totally full😋Thank you for the meal😊
-
wataru guppy2024-08-20旨い! 食べてみて❣ (Translated by Google) It's delicious! Try it!旨い! 食べてみて❣ (Translated by Google) It's delicious! Try it!
-
佐野健介2024-08-18とても美味しかったです。 (Translated by Google) It was very delicious.とても美味しかったです。 (Translated by Google) It was very delicious.
-
Pubudu Withanage2024-07-28I wanted to recommend an amazing restaurant called Ramailo. Today I went to this place with my family for lunch. Their food is absolutely delicious, and it’s really a great value for the price. The...I wanted to recommend an amazing restaurant called Ramailo. Today I went to this place with my family for lunch. Their food is absolutely delicious, and it’s really a great value for the price. The service is excellent, and the place is always clean. If you're looking for a fantastic dining experience, you should definitely check it out!
Good luck, Ramalio team. -
Nadeera Wijekoon2024-07-28The food here is delicious! I would recommend it to anyone looking for authentic Indian flavors. The staff is also friendly, and the environment is clean and warm.The food here is delicious! I would recommend it to anyone looking for authentic Indian flavors. The staff is also friendly, and the environment is clean and warm.
-
高橋政和2024-07-14
-
高橋由起子2024-07-14
-
Nのり2024-07-02美味しいです。 ボリュームもあり満足できます。 ノーマルのナンも美味しいですが、チーズ入りも捨てがたい。。 (Translated by Google) It's delicious. It's very filling and satisfying. The regular naan is...美味しいです。
ボリュームもあり満足できます。
ノーマルのナンも美味しいですが、チーズ入りも捨てがたい。。 (Translated by Google) It's delicious.
It's very filling and satisfying.
The regular naan is delicious, but the cheese one is hard to resist.
-
ナックストライク2024-06-30
-
Naoko Yamada2024-06-30東京から帰省した際に、美味しいカレー屋さんができたと聞き家族で伺いました。 カレーは美味しく、大きなナンも食感がパリパリ&もちもちでとても美味しかったです。 近所にあれば通いたいお店です! (Translate...東京から帰省した際に、美味しいカレー屋さんができたと聞き家族で伺いました。
カレーは美味しく、大きなナンも食感がパリパリ&もちもちでとても美味しかったです。
近所にあれば通いたいお店です! (Translated by Google) When I returned home from Tokyo, I heard that a delicious curry restaurant had opened, so I went there with my family.
The curry was delicious, and the large naan was crispy yet chewy and very tasty.
If it were in my neighborhood, it's a restaurant I'd definitely visit!
-
渡辺和則2024-06-19
-
長谷川晴美2024-06-12
-
A K.2024-04-02お昼のランチでチキンバターカレー ナンで 頂きました! コレはハマる味ですな🎵 五泉に出来て有難いです! リピート確定ですね (Translated by Google) I had chicken butter curry with naan for lunch! This...お昼のランチでチキンバターカレー ナンで
頂きました! コレはハマる味ですな🎵
五泉に出来て有難いです! リピート確定ですね (Translated by Google) I had chicken butter curry with naan for lunch!
This is an addictive taste!
I'm so glad they opened a branch in Gosen! I'll definitely be back.
-
yoshito2024-03-31バターチキンカレーのCセットを食べました。追加料金で、チーズナンにしました。美味しかったです。 さらっと気遣いの出来る接客で素敵でした。 (Translated by Google) I had the butter chicken curry set C. I...バターチキンカレーのCセットを食べました。追加料金で、チーズナンにしました。美味しかったです。
さらっと気遣いの出来る接客で素敵でした。 (Translated by Google) I had the butter chicken curry set C. I added cheese naan for an additional fee. It was delicious. The service was attentive and wonderful.
-
Andre Abdul Kholik2024-03-27The place’s really good and the food’s so nice. I ordered chicken biryani and I liked it, I haven’t try any Nepali or Indian food but I liked it. The naan and the curry also great.The place’s really good and the food’s so nice. I ordered chicken biryani and I liked it, I haven’t try any Nepali or Indian food but I liked it. The naan and the curry also great.
-
れん2024-03-24
-
yusuke2024-03-24
-
Bikal Gurung2024-03-18First time I visited such a cool place for having lunch in Japan, I was surprised to see the nice atmosphere and friendlyness service staff In nepali and indian restaurants Of course food is so ...First time I visited such a cool place for having lunch in Japan, I was surprised to see the nice atmosphere and friendlyness service staff In nepali and indian restaurants
Of course food is so delicious and got to know that they used varieties of spices and herbs in individual Curry which is I love most
Thank you so much for your hospitality and mouth watering foods -
Khadkaraj Poudel2024-03-18Goood place for having authentic food in niigata city .the atmosphere is so cool ;love to visit soon again .Goood place for having authentic food in niigata city .the atmosphere is so cool ;love to visit soon again .
-
まめまめお2024-03-12大変美味しいカレーを頂けます。スパイシーなカレーが好きな方はぜひ。 (Translated by Google) You can enjoy very delicious curry. If you like spicy curry, this is the place for you.大変美味しいカレーを頂けます。スパイシーなカレーが好きな方はぜひ。 (Translated by Google) You can enjoy very delicious curry. If you like spicy curry, this is the place for you.
-
田一2024-03-01
-
弱虫2024-02-27友達と来た時はセットカレーとチーズナンをシェアしました! 今回は1人で来ました、気軽に来れてエビカレーパスタも美味しかったです (Translated by Google) When I came here with a friend, we shared a set cu...友達と来た時はセットカレーとチーズナンをシェアしました!
今回は1人で来ました、気軽に来れてエビカレーパスタも美味しかったです (Translated by Google) When I came here with a friend, we shared a set curry and cheese naan! This time I came alone, but it was a casual place and the shrimp curry pasta was delicious.
-
maruko2024-02-17カレーとナンが本格的な味でした! (Translated by Google) The curry and naan tasted authentic!カレーとナンが本格的な味でした! (Translated by Google) The curry and naan tasted authentic!
-
こげみ2024-02-16🌝 休日ディナー利用 💴 1人あたり1,200〜 🍴 ✔︎本日の野菜カレーセット この日はナスカレー とろとろのナスと野菜の旨みがグッド ✔︎キーマカレーセット 野菜カレーより若干スパイシーだが全然イケる辛さ ひき肉...🌝
休日ディナー利用
💴
1人あたり1,200〜
🍴
✔︎本日の野菜カレーセット
この日はナスカレー
とろとろのナスと野菜の旨みがグッド
✔︎キーマカレーセット
野菜カレーより若干スパイシーだが全然イケる辛さ
ひき肉たっぷり
❤️
お店の対応良い◎ ナンを2人分にカットして提供してくれました。こういう些細な心遣いに感謝
タッチパネル式注文です
お店も広くて綺麗で二階席もあります
🅿️
お店の前に数台有り
※向かいの広い駐車場はたぶん別の会社の駐車場なので間違えて停めないように (Translated by Google) 🌝
Holiday dinner
💴
From 1,200 yen per person
🍴
✔︎Today's Vegetable Curry Set
Today's dish is eggplant curry.
The delicious flavor of soft eggplant and vegetables is amazing.
✔︎Keema Curry Set
A little spicier than vegetable curry, but still perfectly savory.
Plenty of minced meat.
❤️
The restaurant's service was excellent. ◎ They cut the naan into portions for two. I appreciate these little touches.
Touchscreen ordering.
The restaurant is spacious and clean, with seating on the second floor.
🅿️
Several parking spaces available in front of the restaurant.
*Please be careful not to park in the large parking lot across the street, as it's probably owned by another company.
-
ぶひぶひぶぅぶぅ2024-02-14
-
s2024-02-10
-
ラッキーポリゴン2024-02-09
-
鼻水母ちゃん2024-02-08
-
Parsad Mager2024-02-06
-
宮城ケン2024-02-05
-
もぐもぐ2024-01-30本格カレー とっても美味しかったです。 お店の雰囲気も 良かったです。 (Translated by Google) The authentic curry was very delicious. The atmosphere of the restaurant was also great.本格カレー とっても美味しかったです。
お店の雰囲気も 良かったです。 (Translated by Google) The authentic curry was very delicious. The atmosphere of the restaurant was also great.
-
佐々木裕史2024-01-28
-
shin i (lxxp4ndor4xxl)2024-01-282024年1月28日(日) カレーが二種類楽しめるBセットとタンドリーチキンを注文。基本マイルドな辛さ。カレーの辛さを自分で調整できるのはgood。ご馳走様でした。店員さんの接客も良かった。 (Translated by Google...2024年1月28日(日)
カレーが二種類楽しめるBセットとタンドリーチキンを注文。基本マイルドな辛さ。カレーの辛さを自分で調整できるのはgood。ご馳走様でした。店員さんの接客も良かった。 (Translated by Google) Sunday, January 28, 2024
I ordered the B set, which includes two types of curry, and tandoori chicken. It's generally mild. Being able to adjust the spiciness of the curry yourself was great. Thank you for the meal. The staff's service was also excellent.
-
8ll002 hsn2024-01-23本格的なカレーが最高! (Translated by Google) Authentic curry is the best!本格的なカレーが最高! (Translated by Google) Authentic curry is the best!
-
弦巻個人用(弦)2024-01-22
-
ポリヒン2024-01-21おしゃれなカフェっぽいお店です。 カレーパスタセツトを頂きました。 一緒に頼んだラッシーが美味しいです。 よくあるカルピスと違いまろやかな味わいの中にスパイシーさが感じられます。 (Translated by Googl...おしゃれなカフェっぽいお店です。
カレーパスタセツトを頂きました。
一緒に頼んだラッシーが美味しいです。
よくあるカルピスと違いまろやかな味わいの中にスパイシーさが感じられます。
(Translated by Google)
It's a stylish cafe-like shop.
I received the curry pasta set.
The lassi I ordered with it was delicious.
Unlike the common Calpis, it has a mellow taste with a hint of spiciness. -
にいがた五泉商店2024-01-18ランチでお伺いしましたが、こちらは絶対に夜も食べに来たほうが良いお店といえます!! ディナーメニューにはチョウメンやサデコ、モモなどネパールらしいメニューが目白押し。時々にスパイシーなものがどうして...ランチでお伺いしましたが、こちらは絶対に夜も食べに来たほうが良いお店といえます!!
ディナーメニューにはチョウメンやサデコ、モモなどネパールらしいメニューが目白押し。時々にスパイシーなものがどうしても食べたくなるので地元でインネパ飲みが出来るようになったのは本当にありがたい。
さらにありがたいのは金土祝前日はバー営業をされており、なんと0時を過ぎても飲めるのです。バー営業は22時からですが、21時までなら料理も頼めるとのこと。五泉の深夜の選択肢が増えました!
ランチの話に戻りますとマトンのカレーが大好きなので、マトンカレーセットを注文しました。ランチ価格は都内のネパール料理店と同じくらいです。
いつかランチでダルバートがたべられるようになるといいなぁ。 (Translated by Google) I visited for lunch, but this is definitely a restaurant worth visiting at night as well!!
The dinner menu is full of typical Nepalese dishes such as chow mein, sadeko, and momo. I sometimes crave spicy food, so I'm really grateful to be able to drink Indian and Nepalese food in my hometown.
What's even more wonderful is that the bar is open on Fridays, Saturdays, and days before holidays, so you can drink even after midnight. The bar is open from 10pm, but you can order food until 9pm. Gosen now has more late-night options!
Going back to lunch, I love mutton curry, so I ordered the mutton curry set. The lunch price is about the same as Nepalese restaurants in Tokyo.
I hope that one day I'll be able to eat dal bhat for lunch.
-
早出川「はいでがわ」と読む2024-01-18ランチでお伺いしましたが、こちらは絶対に夜も食べに来たほうが良いお店といえます!! ディナーメニューにはチョウメンやサデコ、モモなどネパールらしいメニューが目白押し。時々にスパイシーなものがどうして...ランチでお伺いしましたが、こちらは絶対に夜も食べに来たほうが良いお店といえます!!
ディナーメニューにはチョウメンやサデコ、モモなどネパールらしいメニューが目白押し。時々にスパイシーなものがどうしても食べたくなるので地元でインネパ飲みが出来るようになったのは本当にありがたい。
さらにありがたいのは金土祝前日はバー営業をされており、なんと0時を過ぎても飲めるのです。バー営業は22時からですが、21時までなら料理も頼めるとのこと。五泉の深夜の選択肢が増えました!
ランチの話に戻りますとマトンのカレーが大好きなので、マトンカレーセットを注文しました。ランチ価格は都内のネパール料理店と同じくらいです。
いつかランチでダルバートがたべられるようになるといいなぁ。 (Translated by Google) I visited for lunch, but this is definitely a restaurant worth visiting in the evening as well!!
The dinner menu is packed with typically Nepalese dishes like chow mein, sadeko, and momo. Sometimes I just want something spicy, so I'm really grateful to be able to enjoy Nepalese drinks in my hometown.
What's even more convenient is that the bar is open on Fridays, Saturdays, and the day before holidays, so you can drink after midnight. The bar is open from 10pm, but you can order food until 9pm. Gosen now has more late-night options!
Going back to lunch, I love mutton curry, so I ordered the mutton curry set. The lunch price is about the same as at Nepalese restaurants in Tokyo.
I hope that one day they'll be able to serve dal bhat for lunch.
-
中島悟2024-01-16「Bセット」¥1,430円を注文。カレーは"バターチキンカレー"でドリンクは"ラッシー"をチョイス。 お店は駅の通りからは目にする事は出来ず、ベアーズ脇のENEOSを背にして入る道が分かりやすいです。 駐車スペー...「Bセット」¥1,430円を注文。カレーは"バターチキンカレー"でドリンクは"ラッシー"をチョイス。
お店は駅の通りからは目にする事は出来ず、ベアーズ脇のENEOSを背にして入る道が分かりやすいです。
駐車スペースはかなり広いので心配は無さそう。
店内は明るくてとてもキレイ。
座席の数も多くて一人でも家族連れでもイケます。
ナンは大きめで何か塗ってるのかとっても風味が良いです。
サラダはチーズ系のドレッシングで濃厚な一品。
カレーは「野菜カレー」はじゃがいもとズッキーニ?がたっぷり入ったクタクタに煮たラタトゥイユのようです。
「バターチキンカレー」は鳥肉がゴロッと入ってて食べごたえあり。
辛さは何となく舌が熱くなる程度で、辛さはチリパウダーで調整する模様。
ラッシーは飲むヨーグルト位の固さで砂糖はほぼ入ってない位の甘さ。更にはスパイスも軽く入ってます。
と、カレーは勿論の事何ですが全体にスパイスがかなり効いたお店となってます。 (Translated by Google) I ordered the "B Set" for ¥1,430. I chose "Butter Chicken Curry" and "Lassi" as my drink.
The restaurant isn't visible from the main street near the station; the easiest way to find it is by turning off the road next to Bears, with the ENEOS gas station behind you.
There's plenty of parking space, so parking shouldn't be a problem.
The interior is bright and very clean.
There are many seats, making it suitable for both solo diners and families.
The naan is large and has a wonderful flavor, perhaps due to some kind of topping.
The salad has a rich, cheese-based dressing.
The "Vegetable Curry" seems to be a ratatouille-like dish with plenty of potatoes and zucchini, cooked until very tender.
The "Butter Chicken Curry" has large chunks of chicken, making it quite satisfying.
The spiciness is mild, just enough to make your tongue feel warm; it seems you can adjust the spiciness with chili powder.
The lassi has the consistency of drinking yogurt and is almost sugar-free, with a hint of spice.
In short, while the curry is excellent, the restaurant as a whole is heavily spiced.
-
渋谷真有美2024-01-15
-
Yossea .K2024-01-15
-
佐々木慎2024-01-11
-
谷口裕子2024-01-01
-
とてもイカれた世界へようこそ2023-12-31うーん、いまいちでした。 (Translated by Google) Hmm, it wasn't that great.うーん、いまいちでした。 (Translated by Google) Hmm, it wasn't that great.
-
落合賢(けん)2023-12-20お店もキレイで美味しくて本格的なカレーが美味しいです 初めての方は入口が分かりにくいのでマップでよく調べていくといいです (Translated by Google) The restaurant is beautiful and the food is delicious,...お店もキレイで美味しくて本格的なカレーが美味しいです
初めての方は入口が分かりにくいのでマップでよく調べていくといいです (Translated by Google) The restaurant is beautiful and the food is delicious, with authentic curry. The entrance can be a little hard to find if you're visiting for the first time, so it's a good idea to check the map carefully.
-
sho izumi2023-11-11
-
カズヤヨコヤマ2023-11-11五泉市においしいカレー屋さんが出来ました。ランチメニューでAランチBランチCランチとそれぞれ一品づつ追加される形のメニューです。野菜カレーと選べるカレーにサラダ付き、ライスかナンが選べます。 嬉しい事...五泉市においしいカレー屋さんが出来ました。ランチメニューでAランチBランチCランチとそれぞれ一品づつ追加される形のメニューです。野菜カレーと選べるカレーにサラダ付き、ライスかナンが選べます。
嬉しい事にカレーの辛味が3段階えらべます。もちろん私は激辛!にして頂きました。身体の芯から湧き出る辛さがこれからの寒い季節に温めてくれ、また食べたくなります。
裏メニューでデザートもあるらしい… (Translated by Google) A delicious curry restaurant has opened in Gosen City. Their lunch menu offers three options: A, B, and C, each with an additional dish. You can choose between vegetable curry and another curry, and it comes with a salad and your choice of rice or naan.
Happily, you can choose from three levels of spiciness for your curry. Of course, I went for extra spicy! The spiciness that warms you from the inside out will be perfect for the upcoming cold season, and I'll definitely want to eat it again.
Apparently, they also have desserts on their secret menu…
-
Takasuke2023-11-09
-
阿部誠一2023-11-03
-
K '2023-11-02世界で一番うまい確率はそれなりに高い。 世界で一番場所が悪い確率もそれなりに高い。 通りが暗すぎたので休みかと思った。 (Translated by Google) There's a fairly high chance that it's the best restauran...世界で一番うまい確率はそれなりに高い。
世界で一番場所が悪い確率もそれなりに高い。
通りが暗すぎたので休みかと思った。 (Translated by Google) There's a fairly high chance that it's the best restaurant in the world.
There's also a fairly high chance that it's in the worst location in the world.
The street was so dark that I thought it was closed.
-
あまぎん2023-10-31久々に寄らせていただきました。食べやすい辛さに抑えてあります。お好みで自分で追加の辛さ調整可能。当初は辛かった付け合わせも、辛さなくたべれました。電子メニューに記載の無いメニューは、口頭での注文に...久々に寄らせていただきました。食べやすい辛さに抑えてあります。お好みで自分で追加の辛さ調整可能。当初は辛かった付け合わせも、辛さなくたべれました。電子メニューに記載の無いメニューは、口頭での注文になります。店外に、ヤギがいました。 (Translated by Google) I visited again after a long time. The spiciness is kept to a manageable level. You can adjust the spiciness yourself by adding more if you like. The side dishes, which were spicy at first, were no longer spicy and I was able to eat them without any spiciness. Menu items not listed on the electronic menu must be ordered verbally. There was a goat outside the restaurant.
-
捧直人2023-10-30カレーはみんな美味しい。キーマカレーがおすすめですが、辛党はマトンカレー。おつまみはモモがおいしい。店の雰囲気も良く、店員さんも気さくで明るい。 (Translated by Google) All the curries are delicious...カレーはみんな美味しい。キーマカレーがおすすめですが、辛党はマトンカレー。おつまみはモモがおいしい。店の雰囲気も良く、店員さんも気さくで明るい。 (Translated by Google) All the curries are delicious. I recommend the keema curry, but if you like spicy food, try the mutton curry. The momos are delicious as a snack. The restaurant has a great atmosphere, and the staff are friendly and cheerful.
-
Kayo2023-10-28
-
鷲澤真路2023-10-27
-
たきまる2023-10-26ネパールのカレーということで、日本人の口に合うかドキドキでしたが、とても美味しかったです。 場所は奥まっているので初来訪は迷いそうですが、以前この場所で営業していたお店に来たことがあったので、迷わず...ネパールのカレーということで、日本人の口に合うかドキドキでしたが、とても美味しかったです。
場所は奥まっているので初来訪は迷いそうですが、以前この場所で営業していたお店に来たことがあったので、迷わず到着。
店内もキレイなまま、駐車場も広々です。
前のお店の時にもいたヤギさん?もいて、何か関連あるのかな?
カレーの種類もたくさんあるようですし、ライスもナンもとても美味しかったです。 (Translated by Google) I was a little nervous about whether Nepalese curry would suit Japanese tastes, but it was delicious.
The location is a bit secluded, so first-time visitors might get lost, but I had been to the previous restaurant in this location, so I arrived without any trouble.
The interior is still clean, and the parking lot is spacious.
There was a goat there too, like at the previous restaurant? I wonder if there's some connection?
They seem to have a wide variety of curries, and both the rice and naan were very tasty.
-
y y2023-10-11本格な味でとても美味しかったです。 (Translated by Google) It had an authentic taste and was very delicious.本格な味でとても美味しかったです。 (Translated by Google) It had an authentic taste and was very delicious.
-
ぺんはん2023-10-09
-
にゃお2023-10-07
-
鈴木由美子2023-09-26
-
アクアマリンミロ2023-09-18ネパールカレー初めてでしたが、とてもおいしかったです! 店内とても明るくかわいくて、店員さんも気さくな方でした。 ラッシーはスパイスが入っていて甘さ控えめ。タンドリーチキンはこどもが喜んで食べてい...ネパールカレー初めてでしたが、とてもおいしかったです!
店内とても明るくかわいくて、店員さんも気さくな方でした。
ラッシーはスパイスが入っていて甘さ控えめ。タンドリーチキンはこどもが喜んで食べていました!
デザートのアイスも👍
予約するとオードブルも作ってもらえます。
地元だったらお願いして家でも食べたい! (Translated by Google) It was my first time having Nepali curry, and it was delicious!
The restaurant was very bright and cute, and the staff were very friendly.
The lassi was spicy but not too sweet. My kids loved the tandoori chicken!
The ice cream for dessert was also great 👍
If you make a reservation, they'll also make hors d'oeuvres for you.
If I were in the area, I'd ask them to make some for me so I could eat it at home too!
-
みやび2023-09-17本格的なカレー屋さんができたので気になっていましたが、やっと食べに行くことができました。想像通りとても美味しかったです。辛さの調整について特に書いてありませんでしたが、お願いすればできたのかな?オ...本格的なカレー屋さんができたので気になっていましたが、やっと食べに行くことができました。想像通りとても美味しかったです。辛さの調整について特に書いてありませんでしたが、お願いすればできたのかな?オードブルも頼めるようなのでホームパーティーの時など頼んでみようと思います。料理を囲んで海外旅行の思い出を語り合いたいです。ネパールには足を踏み入れてはいませんが、インドは数回行っているので本格的なカレーは最高です。 (Translated by Google) I'd been curious about this new, authentic curry restaurant, and I finally got to try it. It was just as delicious as I imagined. There wasn't any mention of adjusting the spiciness, but I wonder if they could have done it if I'd asked? They also seem to offer appetizers, so I'll try ordering some for a home party sometime. I'd love to share memories of my overseas travels while enjoying their food. I've never been to Nepal, but I've been to India several times, so authentic curry is fantastic.
-
ka suzu2023-09-10今、1周年記念で9月23日まで感謝祭やってるそうです✨ 毎回、ランチでBセット!! バターチキンカレー美味しいです🎵 前回来たときから、本格ネパールスパイシー味付けたまごがメニューにありました~ゆで玉子好き...今、1周年記念で9月23日まで感謝祭やってるそうです✨
毎回、ランチでBセット!!
バターチキンカレー美味しいです🎵
前回来たときから、本格ネパールスパイシー味付けたまごがメニューにありました~ゆで玉子好きなのでたまりません😁 (Translated by Google) They're celebrating their first anniversary with a Thanksgiving event until September 23rd! ✨
I always get the B set for lunch!!
The butter chicken curry is delicious! 🎵
Since the last time I came, they've had authentic Nepalese spicy seasoned eggs on the menu. I love hard-boiled eggs, so I can't resist them! 😁
-
kawauchi2023-09-03
-
den bouz2023-08-26
-
直輝竹下2023-08-21
-
てぃーぬ2023-08-21バターチキンカレーナンとタンドリーチキンのセットを頼みました。 バターチキンカレーは奥底に辛味がある感じで全体的にまろやかなカレーでした! ナンも薄めのピザ生地のようで食べやすかったです! タンドリー...バターチキンカレーナンとタンドリーチキンのセットを頼みました。
バターチキンカレーは奥底に辛味がある感じで全体的にまろやかなカレーでした!
ナンも薄めのピザ生地のようで食べやすかったです!
タンドリーチキンは塩味というよりかはスパイスが効いてる感じの柔らかい鶏肉でした!
雰囲気も良いです! (Translated by Google) I ordered a set of butter chicken curry naan and tandoori chicken.
The butter chicken curry had a subtle spiciness but was overall a mellow curry!
The naan was like thin pizza dough and easy to eat!
The tandoori chicken was tender and had a nice spice rather than being salty!
The atmosphere was great too!
-
tomohiko “tonchi” yosii2023-08-19五泉で本格カレーを食べられる店があるなんて。美味いよ。 (Translated by Google) I never knew there was a restaurant in Gosen where I could eat authentic curry. It's delicious.五泉で本格カレーを食べられる店があるなんて。美味いよ。 (Translated by Google) I never knew there was a restaurant in Gosen where I could eat authentic curry. It's delicious.
-
ミヤビ2023-08-19
-
_ MAO2023-08-18ランチで訪問。 本日のカレーとエビカレーがセットになったBセットを注文し、ナンをチーズナンに変更しました。 本日のカレーは野菜がたっぷりでスパイスが効いていて美味しかったです。 エビカレーはエビの味が...ランチで訪問。
本日のカレーとエビカレーがセットになったBセットを注文し、ナンをチーズナンに変更しました。
本日のカレーは野菜がたっぷりでスパイスが効いていて美味しかったです。
エビカレーはエビの味がしっかりと効いたルーで少しまろやかな印象でした。
ナンをチーズナンに変更して食べました。
チーズがたっぷりでスパイスも効いていて美味しすぎました✨
ドリンクのラッシーもスパイスたっぷり何杯でも飲めそうなサッパリとしたラッシーでした!
店員さんも明るく話しかけてくれ、オープンのサービス?でデザートもいただきました。
今度はディナーもお邪魔します! (Translated by Google) I visited for lunch.
I ordered Set B, which includes today's curry and shrimp curry, and changed the naan to cheese naan.
Today's curry was delicious, with plenty of vegetables and a strong spice.
The shrimp curry had a strong shrimp flavor and a slightly mellow impression.
I changed the naan to cheese naan and tried it.
It was delicious, with plenty of cheese and spices.✨
The lassi drink was also full of spices and was so refreshing I could drink it over and over!
The staff were cheerful and chatty, and I even got dessert as an opening service?
Next time I'll definitely visit for dinner!
-
O. C.2023-08-16場所が少しわかりづらいですが田中鍼灸院さんの脇から入ると入りやすいです。 カレー少ないかな?と思っていましたが食べると丁度いい量。 辛さ一覧みたいなのはないので注文時にこのくらいの辛さでと言うと調整...場所が少しわかりづらいですが田中鍼灸院さんの脇から入ると入りやすいです。
カレー少ないかな?と思っていましたが食べると丁度いい量。
辛さ一覧みたいなのはないので注文時にこのくらいの辛さでと言うと調整してもらえます。
ナンはほんのり甘めです。
チーズナンは少しスパイスが効いていてオススメ。
カレーも食べやすい味で美味しかったです。 (Translated by Google) The location is a little hard to find, but it's easy to enter if you go in from the side of Tanaka Acupuncture Clinic.
I thought the curry portion might be small, but it was just the right amount.
There's no spice level chart, so you can tell them how spicy you want it when you order and they'll adjust it for you.
The naan is slightly sweet.
The cheese naan has a nice kick of spice and is highly recommended.
The curry was also delicious and easy to eat.
-
のこ2023-08-11
-
loverスパイス2023-08-08#ネパールスペシャルセット #新潟カレー #ネパール料理 #スパイス料理 #家庭料理 #3種類のアチャール付き #豆カレー #サーグフライ #野菜カレー #本格的なチキンカレー #タンドーリチキン #デザート #パパド #パ...#ネパールスペシャルセット
#新潟カレー
#ネパール料理
#スパイス料理
#家庭料理
#3種類のアチャール付き
#豆カレー
#サーグフライ
#野菜カレー
#本格的なチキンカレー
#タンドーリチキン
#デザート
#パパド
#パサパサ日本米
#ポカラダイニングアインドバーラマイロ
#五泉カレー
#ラマイロ
#ネパール酒
#インド酒
#ハーブとスパイスの組み合わせ料理
(Translated by Google)
#Nepal special set
#Niigata curry
#Nepal food
#spice dishes
#home cooking
#With 3 types of achar
#bean curry
#SargFly
#vegetable curry
#Authentic chicken curry
#tandoorichicken
#dessert
#papad
#Dry Japanese rice
#PokharaDiningIndbaramairo
#Gosen curry
#lamairo
#Nepal liquor
#Indian sake
#Herb and spice combination dishes -
佐藤壮2023-07-307月下旬にオープンしたこちらにさっそく伺いました。お店はたいへんきれいで、入店した瞬間にスパイスの香りがふわっと漂ってきます。 私はキーマカレーのタンドリーチキンレッグ付きのセットをオーダー。まず運...7月下旬にオープンしたこちらにさっそく伺いました。お店はたいへんきれいで、入店した瞬間にスパイスの香りがふわっと漂ってきます。
私はキーマカレーのタンドリーチキンレッグ付きのセットをオーダー。まず運ばれてくるサラダはパパド付でたいへんありがたいです。次いで運ばれてきたカリーのセット。ナンは大きく、ほんのり甘みを感じる個人的に好みな味付け。カリーはトマト強めの、ほんのり辛さを感じる仕上がり。細切りの生姜がアクセントになって嬉しいです。
夜の営業はどんな感じだろう?今度はマトンを注文してみようかな?また訪れたいですね~🤤
2024.9.7
もう何回訪問したでしょうか、今日は新メニュー・ネパールポークカレーをいただきました。名物のパパド入りサラダ(これも美味しい)に続いて運ばれてきたカレーは、しっかり味付けされたポークがジューシーで本当に美味しい!下手するとこればかりオーダーしてしまいそうです(笑)また伺います! (Translated by Google) I immediately visited this restaurant, which opened in late July. The restaurant is very clean, and the aroma of spices wafts through the air the moment I enter.
I ordered a keema curry set with tandoori chicken leg. The salad that was brought out first came with papadum, which was very appreciated. Next came the curry set. The naan was large and slightly sweet, a flavor I personally like. The curry had a strong tomato flavor with a hint of spiciness. The shredded ginger added a nice accent.
I wonder what their evening hours are like? Maybe I'll try the mutton next time? I'd love to visit again! 🤤
September 7, 2024
I've been here countless times, but today I tried their new menu item, Nepalese pork curry. Following their signature papadum salad (also delicious), the curry was brought out with well-seasoned, juicy pork, and absolutely delicious! I might end up ordering this all the time (lol). I'll definitely be back!
Related
関連記事
Related
関連記事
-
2024.03.03ワイン愛好家必見!スラインドの極上ワインと絶品ネパール料理をラマイロで堪能
-
2024.10.18新潟でカレーを楽しむならRamailo.!
-
2024.12.18アジアのスパイスが織りなす、キーマカレーの極みをRamailo. で体験!
-
2024.12.10居酒屋でスパイスの魅力を体験しよう! Ramailo. らまいろ で。
-
2024.11.29五泉の隠れ家、Ramailo. らまいろ で心温まる冬のスパイシー料理を堪能
-
2024.11.28寒い季節に味わう、スパイスの温もり。Ramailo.
-
2024.11.25五泉市の宝石、Ramailo.で極上のネパール料理を楽しもう!
-
2024.11.12タンドール窯で焼き上げた絶品タンドリーチキン、Ramailo.で美味しさを体験しよう!
-
2024.11.03家庭では味わえない、本場のナンとキーマカレーの饗宴